31 Mayıs 2011 Salı

Güzel İkili: Nükhet Duru - Selda Bağcan


SELDA BAĞCAN NEŞELİ PAZARLAR'A KONUK OLDU.

Nükhet Duru'nun Tv 8 ekranlarında her hafta canlı olarak sunduğu programın bu haftaki konuğu Selda Bağcan'dı.

Nükhet Duru’nun Tv 8 ekranlarında canlı olarak yayınlanan Neşeli Pazarlar programının bu haftaki konuğu uluslarası alandaki başarılarıyla hep gündemde olan Selda Bağcan’dı. Anadolu’nun tüm motiflerini kullanarak çıkarmış olduğu “Halkım” albümünde yer alan “Bir Daha Gel Samsun’dan” adlı parçası ile seyirciler karşısına çıkan Bağcan, stüdyoda enerjisi yüksek dakikalar yaşattı.

Nükhet Duru, gerçek şarkıları seslendiren yorumcuları ağırlamaktan mutluluk duyduğunu söylerken Bağcan’a, albümün ilk klibi olan, Atatürk için Aşık Mahsuni tarafından yazılan “Bir Daha Gel Samsun’dan” adlı parça için “Bu şarkıyı seslendirerek gerçeklerin altını bir kez daha çizdiğin için hem türk gençliği hem de yurdum adına sana çok teşekkür ediyorum. Parçayı senden ilk dinlediğimde göz yaşlarıma hakim olamadım. Ata’mız için ne söylesek az.” dedi.

Selda Bağcan ise bu parça için duygularını şöyle ifade etti: “Uzun zamandır bu parçayı söylemek istiyordum. Bu albüme kısmet oldu. Çok da güzel oldu diye düşünüyorum. Konu Atatürk ise muhteşem bir heyecan kaplıyor insanı.”

Program arasında Nükhet Duru’yu arayan Zerrin Özer, “Ekran başından ayrılmadan sizi izliyorum. Çok güzel bir ikili oldunuz. Selda Bağcan’dan “Beni Unutma” parçasını seslendirmesini istiyorum” deyince sanatçının bu arzusu ikili tarafından seve seve yerine getirildi.

Seyircilere dolu dolu iki saat yaşatan Nükhet Duru ve Selda Bağcan Rüzgar, Canım Yandı, Ağladıkça,Allı Turnam,Erzincanlı, Bir Daha Gel Samsun’dan, Yuh Yuh,Dostum, Odam Kireç Tutmuyor, Uğurlar Olsun, Gesi Bağları gibi unutulmaz şarkıları birlikte seslendirdi.

N1

NÜKHET Duru, canlı olarak yayınlanan “Neşeli Pazarlar” programında Selda Bağcan’ı ağırladı.Müzik üzerine sohbet eden ikili, birlikte şarkılar da söyledi. Yayına telefonla katılan Zerrin Özer, “Ekran başından ayrılmadan sizi izliyorum. Çok güzel bir ikili oldunuz” dediği Duru ve Bağcan’dan kendisi için “Beni Unutma” şarkısını seslendirmelerini istedi.



Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder