25 Aralık 2011 Pazar

Kraliçe Nükhet

 Nükhet Duru'dan samimi açıklama...

Dün akşam bir kozmetik firmasını göğüs kanseriyle ilgili mücadele vermek için birçok ünlüyü bir arada topladı. Star Tv Süper Starlife ekibi tarafından görüntülenen anlamlı geceye katılan isimler arasında Burcu Esmersoy, Nükhet duru, Tanem Sivar, Serra Yılmaz ve Azra Akın gibi ünlü isimler vardı.

Geceye katılan ünlü isimlerden Nükhet Duru "Projenin sözcüsüyüm, bir yıldır meme kanseriyle ilgili çalışmalar yapıyorum. Özellikle erken teşhis için kadınlarımızı bilinçlendirmeye yönelik çalışmalar yapıyoruz. Bu hastalık hakkında kadınlarımızı bilinçlendirmek." dedi.


“20 YILDIR KADIN SAĞLIĞIYLA İLGİLENİYORUM”

Geçtiğimiz günlerde Vahide Gördüm ve Deniz Uğur'un meme kanserine yakalanmasıyla ilgili olarak, "Her 8 kadında 1'inin meme kanseri olma riski var. Mutlaka her hafta banyo sonraları kendi kişisel muayenesini yapması gerekiyor insanın. Onun dışında da yıldır bir defa da olsa hastaneye gidilmeli. 20 Yıldır kadın sağlığıyla uğraşıyorum, o nedenle kendi sağlığıma da önem veriyorum.


KENDİMİ TAÇLANDIRMAK İSTEDİM!

Meme kanseri için yaptığı tasarımla ilgili olarak ise, "tasarımımda altın bir kemer var, yıllardır kadın sağlığıyla ilgili çalışmalar yapıyorum, yaptığım çalışmaları altın kemerle taçlandırmak istedim. Siyah ve beyazı da çok severim, altını da siyah ile beyaza yakıştırdım. Tasarımımda bana Zeynep Tosun yardım etti." dedi.

Ayakligazete.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder