5 Mayıs 2012 Cumartesi

Nükhet Duru'nun Kayıtlı Tüm Şarkıları (300)

Aklımda Sen Fikrimde Sen
Karadır Kaşların

Bir Nefes Gibi
Beni Benimle Bırak
Güneş
İki Damla Gözyaşı
Her Şey Yolunda
Canım Yandı
Al Beni de Yanına
Gerisi Vız Gelir
Kulis
Haydi Uzatma Arkadaş

Dostluğa Davet
Takalar

Haydi Hayat

Melankoli
Haykırıyorum
Yıldızlar
Hayta Umutla Başlar
Bir Daha Asla
Ben Sana Vurgunum
Anılar
Harp Ve Sulh
Bir İnsan Doğdu
Cambaz

Portofino

Umudumuz Sizlersiniz
Trik Trak
Uçurtmam ve Bebeğim
Annemize Türkü
Çocuklar

Benimsin Diyemediğim
Nerede O Eski Şarkılar
Ben Bir Kadınım
Şüphe Ediyorsun
Çakır
Deprem
Büyüme Çocuk
İyi Oldu Gelmediğin
İsyan Ettim Hayata
Sanki Değişmiş Gibi

Durodont Cıngıl

Malaguena
Nereden Sevdim O Zalim Kadını

Papatya Falı
Aldım Veda Mektubunu
İstanbul İstanbul
Gidiyorum
Kaldırımlar
Deli Diyorlar bana
Seninle
Gözler
Gözlerin Bulutlu
Dans Dans Dans
Hep O Kışı Hatırlarım

Gökyüzünden İndi Yıldızlar
Aşk Dediğin Nedir
Söyletme Beni
Ressam
Her Şey Senin İçin
Aşıksam Ne Farkeder
Oysa Şimdi
Kazandım
Unut Beni
Nereye Baksam O

Düşkünüm Sana
Yaşamaya Korkuyorum

Ne Oldu Bize
Al Gönlümü Diyar Diyar Sürükle

Her Şey Yeni
Aşk Bu
Ne Yazık
Yalan Sözlerle
Sen Yeter ki İçten Bir Gülüver
İspanyol Meyhanesi
Ben Erkek Olsaydım
Güneşten Bir Parça
Beni Kör Kuyularda

Sevda
Güzelsin Güzel
Çok Uzak
Destan
Ali
Sevgi Üzerine Sohbet
Şadırvan
Seni Benden Alamazsın
Nerdesin
Deli Gönlüm

Nadide
Gözümden Yaş Düşmeden Gel
Sabret Sabret Dediler
Gelin Güveyi
Endülüs'te Raks
Hani
Her Gün Aynı Heyecan
Eski Bir Şarkı İle
Ruhumda Kıvılcım
GülYüzünde Göreli
Karciğar Köçekçeler
Özlemek Çok Güzel

Çek Halatı Gönlüm
Hani Hani
Bir tek Sevgili
Bir Kadın
Bu Gece
Hasret
Yanlışlarım da Güzel
Sen ve Ben
Fantasia
Yaşasam İlk Gülüşünü

Her Yerde Sen
Az Buçuk Sevgi
Tay
Fısılda Kulağıma
Yaz Valsi
Özledim
Bodrum

Neydi Neydi
Destina
Bir Yaşam
Aşık Oluyorum Eyvah
Gel de Yola Düşme
Hançer
Dağınık Yatak
Seninle
Ya Seni Ya Gençliğimi
İstanbul Türküsü

Mahmure
Yaralım
Delikan
Bir Adım Yeter
Sevmek Zor
Memleketim
Aç Gözünü Adamım
Kalp Ağrısı
Sıradan Nağmeler
Beni Unutma
Seni İstiyorum

Aman Tanrım
Benimle Oynama
Ağla
Leyla Her Zaman Leyla
Aldırma
Ben Aşkın Kitabını Yazarım
Rivayet
Görmesin Gözüm
Aynada Dün Gece
Tak Etti Canıma

Yasaksa Yasak
Sürgün
Yarimsin
Uyan Artık
Çay
Geberiyorum
Uslandım Artık
Ne Yalanlara Ne Sevdalara
Kırık Kalpler
Adamların Adamı

Nerde
Hoba
Döne Döne
Melekler
Yeniden
Canım Yanar
Yolun Uzun
Döktür
Dolunay
Türkan Şoray'ın Gözleri
Durmayın

Yaşamak
Bir Mendil
Kolay Kolay
Gümüş Göl
Halden Hale
Romans
Bir Göçmüşüz Buralardan
Toprağım
Ağlamam
Kapı Eşiğinde

Bu Bir Efsane
Atölye
Bir Tokat
Şölen
Merhaba Anneciğim
Siz Teksiniz
Büyük Oyun
Önce Düşler mi Ölür

Huysuz ve Tatlı Kadın

Çeri Başı
Bu İş Tamamdır
Sesini Duyur
Onun Suçu

Ve Ben Yalnız

Aşkından Ölebilirim
Fani Dünya
Ne Senden Önce Ne Senden Sonra
Hiçbir Zaman
Yemen Türküsü
Ben Burdayım
Bu Aşk Biter mi
Tam Zamanı
Yalan Dersin
Aldım Başımı Gidiyorum

Bir Sevgi Yeter

Bu çocuk Neden Ağlıyor?

İyi ki Varsın
Beni Tanıma
Yorma
Özürle Gidiyorum

Aşk Yeniden

Sev
Yıllardan Sonra

Bir Sen Varsın

Şarap Gibi
Onikiye On Kala
İkimize İçelim
Şu Senin Çekip Gitmelerin
Palto
Yine Çıktım Yollara
Bodrum'da
Gülme Komşuna
Hey Yıllar
İyimserim

Gerçek ve Düş

Hayret

Yalnız Daha İyiyim
Organik
Yalanlarını Seçtim
Without Your Love

Eski Mahalle

Sevda Değil

Gel Sen de Katıl Umudun Şarkısına

Unut Beni

Hayat
Beni Sil Beni Geç

Bana Her Şey Seni Hatırlatıyor

Gitti de Gitti

Dikine Dikine
Hicran
Sizli Bizli
Milyoner
Başka Hayat
Ceylan
Tam Zamanında
Bu Gece Beni Düşün
Her Yer Gökkuşağı
Çocukluk İşte
De!
Rüşvet
Beni Affet
Bekar Köy
Menekşe

Aşk Eğil Önümde

Gözlerimin Etrafındaki Çizgiler
Sessiz Gemi
Sonbahar
Sarhoşum Ben
Söyleyemedim
O Günler
Yalnızlığım
Ben Seni Çok Sevdim
Döneceksin Diye Söz Ver
Beni Sevdi Benden Çok
Hayat Umutla Başlar

Hastane
Kadınım

Kaldığımız Yerden

Kandil

Bir de Bana Sor

Bir Yelkenlim Olsaydı

Üç Maymun
Çökertme
Kalamış
Bir Yer Olmalı
Düşler Sokağı

Hoşgeldin

Yalgızam

Mavi Düşler

Sivas Ellerinde Sazım Çalınır

Aşk Bu

Yaralım - Nükhet Duru & Sıla
Seninle - Nükhet Duru & Kenan Doğulu 
Nerde - Nükhet Duru & Mabel Matiz
Aşık Oluyorum - Nükhet Duru & Evrencan Gündüz
Beni Benimle Bırak - Nükhet Duru & Funda Arar
Bir Nefes Gibi - Nükhet Duru & Kalben
Kazandım - Nükhet Duru & Zeynep Bastık 
Destina- Nükhet Duru & Ceylan Ertem
Gözlerin Bulutlu - Nükhet Duru & Sena Şener
Sevda - Nükhet Duru & Rubato 
Mahmure - Nükhet Duru & Ata Demirer 

Kalbim Ege'de Kaldı

Kapıldım Gitti

Uzunlar

Değmesin Ellerimiz

300 şarkı

5 yorum:

  1. Sevgili Kandok, sanırım HAYDİ HAYAT da eklenmeli (CAMBAZ 45'liğinin B yüzü). ÜÇ MAYMUN, ÇÖKERTME, BİR YER OLMALI ve KALAMIŞ sadece TRT'de yayınlanmıştı dimi? Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Evet "haydi hayat"ı unutmuşum. Diğer dediklerinizi de ben bugüne kadar kaydedilip yayınlandığını bilmiyorum. Demo şeklinde falan piyasaya verildiyse, öğrenince ilave yaparım. Teşekkürler tekrar hassasiyetiniz için.

    YanıtlaSil
  3. Ben teşekkür ederim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çeribaşını bulamıyorum

    YanıtlaSil