4 Mayıs 2012 Cuma

Yıl-Yıl Nükhet Duru Diskografisi

1974: Aklımda Sen Fikrimde Sen - Karadır Kaşların (45'lik)

1975: Beni Benimle Bırak - Gerisi Vız Gelir (45'lik)

1976: Her Şey Yolunda Şimdi - İki Damla Gözyaşı (45'lik)

1977: Canım Yandı - Haydi Uzatma Arkadaş (45'lik)

          Cambaz - Haydi Hayat (45'lik)

          Harp ve Sulh - Bir İnsan Doğdu (45'lik)

          Bir Nefes Gibi (LP)

1978: Anılar - Güneş (45'lik)

          Dostluğa Davet - Takalar (45'lik)

          Melankoli (LP)

1979: Portofino - Yıldızlar (45'lik)

          Sevgili Çocuklar (LP)

          Nükhet Duru IV (LP)

          En Sevilen Şarkılarıyla Nükhet Duru (Toplama LP)

1980: Malaguena / Nereden Sevdim O Zalim Kadını (Gazino)

1981: Nükhet Duru 1981 (LP)

1982: Aşiksam Ne Farkeder? (LP)

1983: Ne Oldu Bize - Al Gönlümü Diyar Diyar Sürükle (Maxi 45'lik)

1984: Her Şey Yeni (LP)

1985: Sevda (LP)

1986: Nadide (LP)

1987: Çek Halatı Gönlüm (LP)

1988: Benim Şarkılarım (Kaset Albüm)

1989: Benim Yolum (Kaset Albüm)

          Melankoli (Şarkılarda Sabahattin Ali)

1991: Aç Gözünü Adamım (CD Albüm)

1992: Aman Tanrım! (CD Albüm)

1993: Nükhet Duru Klasikleri (Toplama CD Albüm)

         Çakır / Dostluğa Davet (Ali Kocatepe Kolleksiyon 1)

1994: Nükhet Duru (CD Albüm)

1996: Gümüş (CD Albüm)

1997: Mühür (CD Albüm)

1998: Huysuz ve Talı Kadın (Müzeyyen Senar ile Bir Ömre Bedel)

1998: Nükhet Duru'dan Bir Nefes Gibi'ler (Unplugged CD Albüm)

          Remix 1 (CD Single)

          Remix 2 (CD Single)

          Cahide - Bu Bir Efsane (CD Müzikal Soundtrack) 

1999: Nükhet Duru 99 (CD Maxi Single)

          Ve Ben Yalnız (Bir Sevgi Yeter - Selmi Andak 60. Yıl)

2001: Bana Rağmen (CD Albüm)

         Melankoli (40 Yılın Liste Şarkıları)

         Melankoli (Kaç Yıl Geçti Aradan)

         Bu Çocuk Neden Ağlıyor? (TOÇEV)

2003: Bir Sevgi Yeter (Selmi Andak Besteleri)

2004: Muhteşem İkili (CD Albüm)

          Aşk Yeniden (Söz Vermiş Şarkılar)

2005: Sev / Yıllardan Sonra (En Sevilen Şarkılarıyla Neco)

          Bir Sen Varsın (Şampiyon Fenerbahçe)

2006: Gece Saat On İki (CD Albüm)

          Sevgiyle Elele (CD Konser Albümü)

          Gerçek ve Düş (Söz: Çiğdem Talu)

          Hayret (41 Kere Maşallah)

2007: Seninle (Onno Tunç Şarkıları)

          Söyletme Beni (Bir Zamanlar 3)

2008: Durup Dururken (Maxi CD Single)

          En İyileriyle Nükhet Duru 1981-1982 (CD Albüm)

          Eski Mahalle (Aysel Gürel / Çınar)

          Çok Uzak / Sevda Değil (Livaneli 35. Yıl Konseri)

          Mahmure (Zilli Perküsyon)

          Gel Sen de Katıl Umudun Şarkısına (TRT)

2009: Yaşasam O İlk Gülüşünü / Bir Sevgi Yeter (Müzik: Selmi Andak - Bal Gibi Olur)

          Unut Beni (Müzik: Selmi Andak - O Şarkıyı Henüz Yazmadım)

          Oysa Şimdi (Kadınlar)

          Gözlerin Bulutlu / Aşk Dediğin Nedir ki (Bir Zamanlar Özel Keşfedilecek Plaklar)

2010: İlk 2 (CD Single)

          Bana Her Şey Seni Hatırlatıyor (Assolistler 2)

2012: Tam Zamanında (CD Albüm)

          Gitti de Gitti (Orhan Gencebay ile Bir Ömür)

2015: Aşk Eğil Önümde (Volga Tamöz 2)

2015: Aşkın N Hali

2016: Hastane - Nükhet Duru (Mehmet Teoman yaş 71)
          Kadınım - Nükhet Duru (Mehmet Teoman yaş 71)

2016: Kaldığımız Yerden (Kürşat Başar)

2016: Kandil (Behzat gerçeker ile) İşte Benim Zeki Müren

2016: Bir de Bana Sor (Erol Evgin Altın Düetler)

2016: İstanbul Türküsü
İstanbul şarkıları (İstanbul şarkıları)

2016: Bir Yelkenlim Olsaydı (Livaneli 50. Yıl "Bir Kuşaktan Bir Kuşağa")

2017: Nükhet Duru ve SesVerSus (A Capella) (16 Kasım)

2017: Hoşgeldin (Youtube) (13 Aralık)

2017: Yalgızam (Yalgızam) (23 Aralık)

2018: Mavi Düşler (Dijital) (4 Mayıs)

2020: Aşk Bu ( Murathan Mungan - 2020 Model)

2020: Nükhet Duru - Hikayesi Var (CD Albüm)

2020: Kalbim Ege'de Kaldı (Atilla Özdemirğlu Besteleri)

2021: Kapıldım Gitti (Diji Single) (12 Mart)

2021: Uzunlar (Diji Single) (18 kasım)

2022: Değmesin Ellerimiz (Diji Single) (17 Haziran)

8 yorum:

  1. Sevgili Kandok, sanatçımızın lütfen GAZİNO BİR NUMARA albümündeki eşsiz MALAGUENA ve NEREDEN SEVDİM O ZALİM KADINI yorumlarını da ekleyin mümkünse (sanırım 1979)... Bir de yanılmıyorsam Müzeyyen Senar'ın TRIBUTE albümünde Senar'la HUYSUZ VE TATLI KADIN şarkısında düet yapmıştı DURU (yıl 2000 olabilir)... Selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Evet, teşekkür ederim. Aslında bloğumda diskografilerinde var ama ben önceki kendi yaptığım listeleri gözardı etmişim.

    YanıtlaSil
  3. Sadece onları değil ki, Aysel Gürel'in "Çınar" albümündeki "Eski Mahalle" gibi içinde yer aldığı birkaç çalışmayı da unutmuşum. Hemen düzeltiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Kandok, şimdi aklıma geldi. Sanatçının bir de sanırım ASSOLİSTLER albümünde BANA HERŞEY SENİ HATIRLATIYOR'un nefis bir yorumu var...

    YanıtlaSil
  5. Evet bu şarkıyı TT Net de dinlemiş ve yorumunu çok beğenmiştim, bir albümde yer aldığını bilmiyordum. Araştıryım, yılını bulup ekleyeyim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Hakan Eren'in şirketi Ossi'den çıkmış 2010 yılında. İlave ettim.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar, Nükhet Duru soy ismi gibi çok duru bir sanatçı, onun bu diskografisinin tamamını nasıl temin edebilirim? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. Zamanında sahip olunmayan bu diskografiye ancak Nükhet Duru arşiv serisi yayınlanırsa sahip olabilirsiniz. Çünkü Nükhet Duru'nun plak dönemi orjinal halleriyle CD formatında basılmadı. 2o şarkılık Nükhet Duru klasikleri diye bir toplaması yayınlandı. Biz de bekliyoruz arşiv serisini heyecanla. Çok koyu bir hayranı olarak bende ordan-burdan orjinal olmayan halleriyle daha yenilerde dinleyebildim bazı şarkılarını.

    YanıtlaSil