28 Nisan 2012 Cumartesi

Ben Eşittir Nükhet Duru!

Nükhet Duru hayranları Nükhet Duru'yu neden çok sevdiklerini anlatıyorlar. İlk Nükhet Duru hayranı Binses Sali.

(Siz de Nükhet Duru'ya olan hayranlığınızı dile getirmek istiyorsanız, halilkandok@mynet.com adresine mektup yazabilirsiniz)

Öyle alışmışım ki ben Nükhet Duru'ya ve onun hep içimde oluşuna... Bazen düşünüyorum "O olmasaydı ya da ben başka birinin hayranı olsaydım, şimdi nerede, nasıl biri olurdum?" diye. Çok eksik olurdum, sadece onu biliyorum.
 
Anneannem, "Nükhet hanımı gördüğüm zaman, seni görmüş gibi oluyorum." der bana.
 
Bir arkadaşım da, "Sen eşittir, Nükhet Duru" demişti. Çok mutlu olmuştum o zaman; 14 yıl sonra da olsa Nükhet Duru sevgimin öyle gelip-geçici bir şey olmadığının farkına varılmasına, tıpkı Nükhet Duru gibi kalıcı, sonsuz, en içten, en derinden ve değil kolay-kolay, ne olursa olsun vaz geçilmez bir sevgi olduğuna...
 
Varsın Nükhet sevenler çoğunluk olmasın, hatta ve hatta bir avuç olsa bile olur. Nükhet Duru'yu anlamak zordur, emek ister çünkü.
 
Ben sadece dünyanın en özel, sevilmeyi en çok hak eden insanını sevdiğim için bile kendimi özel hissediyorum.
 
Binses Sali

1 yorum:

  1. sen cok ozelsin benim icin bitanem seni herseyden cok seviyorum biliyorum beni affedemezsin ama sen hep kalbimdesin .....SONSUZ ASKIM-----

    YanıtlaSil