29 Mayıs 2012 Salı

Nükhet Duru'dan Dolu-Dolu Bir Albüm...

...Bekliyoruz.

İçimden bir ses Nükhet Duru'nun yeni albümünün heyecan verici bir albüm olduğunu söylüyor. Herkes Nükhet Duru'dan bir "Melankoli" veya bir "Ben Gene Sana Vurgunum" gibi şarkılar bekliyor ama ben beklemiyorum. Zaten o şarkılar var. Ben bir "Aç Gözünü Adamım" gibi klasik tarzının dışında beklenti içersindeyim. Mesela Ambulans grubunu duyunca heyecanlandım. Diğer bildiğimiz sanatçıların besteleriyse umarım farklı bir şeylerdir. Değişik değişik besteciler olduğuna göre konsept bir albüm olmayacak. Ben en çok düzenlemeler kime ait onu merak ediyorum. Çünkü şarkıyı gösteren düzenlemesidir. Bu albümde yer alacak şarkıların isimleri şimdiye kadar duyduğumuz kadarıyla Sezen Aksu, Şehrazat, Sıla Gençoğlu, Ambulans Grubu, Nazan Öncel Ahmet Kaya. Keşke bunlara Selim Atakan da eklenebilseydi. Bazı albümler yayınlandıktan sonra bile yeni şarkılar ilave edilerek yeniden basıldığına göre, Selim Atakan besteleri niye eklenmesin ki bu albüme. Tabi benimkiler kendimce beklentiler. Sanatçıya müdahalede bulunmak dinleyicinin haddine değil kesinlikle. Ben sadece bloğumda naçizane düşüncelerimi ifade ediyorum. Hani onca yıl bekledikten sonra dolu-dolu bir albüm olsun, çıktığına değsin istiyorum.

İzel bugünkü röportajında demiş ki, "Sırf 'Yıkılmadık, ayaktayız' demek için albüm yapıyoruz". Gerçekten 80'li yıllarda neredeyse her yıl albüm yapmış Nükhet Duru, 90'lı yıllarda iki yılda bir albüm yapmış. 2000'li yıllardaysa sadece iki albüm yapmış. Tabi ki arz ve talep değişti, albüm çıkaran sanatçılar çoğaldı, albümler iş yapmaz oldu, şirketler finansmanı karşılamayınca da iyi sanatçılar albüm yapamaz oldu.

İşte "fırsat bu fırsat" diyip Nükhet Duru'nun albümü dolu-dolu olsun. Yıllarca bekledik, biraz daha bekleyebiliriz. "Selim Atakan da olsun" diyorum arsız ve yüzsüz bir şekilde özür dileyerek. Kimin olacağına karar vermek haddimize değil çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder