27 Mayıs 2012 Pazar

Nükhet Duru'nun Son Albümünde Bomba Bir Sezen Aksu Şarkısı; "Hicran"

Bugün Naim Dilmener'in kadın dergilerinin birinde Nükhet Duru'nun sanat yaşamının 40. yıl şerefine yazdığı yazısını okudum ama üzüldüm. Neden mi? Aslında Nükhet Duru'yu duyduğum ve gördüğüm kadarıyla hiç kaçırmamaya çalışan biri olarak albüm çalışmaları yapıp, içine sinmediği için iptal ettiğini tahmin ediyordum ve bunu duyuyordum da. Bu dergideki Naim Dilmener yazısında da çıkmak üzere olan albümünden önceki çalışmalarından sonuncusunu dinlediğini ve beğendiğini okuyunca, albümün her ne olursa olsun çıkmamasına üzüldüm. Naim Dilmener'in dediğine göre albüm güncel bir nitelik taşımadığı için iptal edilmiş. Ama sırf bunun içinse çok üzülürüm gerçekten. Ama Nükhet Duru'nun dediği gibi kendi içine sinmediği için iptal ettiyse o zaman anlarım. "Gece Saat On iki"den beri başlanıp da bitirilmeyen veya çıkarılmayan üç-dört albüm hatırlıyorum. Ahmet Özden'le çalışırken bir albümü çıkaracaktı ve habercisi "Durup Dururken" idi. Mete Özgencil ile çalışırken çıkacaktı ve habercisi "İlk İki" idi. Selim Atakan'la çalışmasından çıkacak albümden çok heyecanlandığını bile duymuştuk televizyonda ve "İki Hayat" gerçekten benim çok sevdiğim bir şarkıydı. O da iptal oldu. Etti mi en azından üç albüm. Naim Dilmener çıkacak olan son çalışmasını da çok beğenmiş. Özellikle "Hicran" isimli şarkı "İkinci Bahar" seviyesinde bir şarkıymış. Hayırlısı. Mayıs sonuna yetişmeyecek anlaşılan yeni albüm. Umarım Haziran içinde dinleyebiliriz biz aksilik olmaz da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder