27 Mayıs 2017 Cumartesi

NÜKHET FASLI

NÜKHET DURU'LU SONER OLGUN'LU BİR GECEDEN NOTLAR

NÜKHET FASLI

KADİM dostum Taylan Bilgel’le Zorlu’daki Zanzibar adlı mekânda Nükhet Duru dinledim.

Atı alan Trump nereyi geçtiİzlenimlerim şöyledir:

Komik kadınları severim. Kendisiyle dalga geçebilen komik kadınları daha çok severim. Nükhet Duru kendisiyle dalga geçebilen komik kadınların kraliçesidir.

“Cambaz” diye bir şarkı var ya... Belki 25 yıldır dinlemiyordum o şarkıyı... Nükhet Duru söyleyince dalıp gidiverdim eskilere.

“Mahmure” vardı bir de... Onu da en az 27 yıldır dinlemiyordum. Nükhet Duru söyleyince her şeyi ama her şeyi hatırladım.

“Sahnesi muazzam” denir ya bazı sanatçılar için... Nükhet Duru’ya pek yaraşıyor bu söz.

“Enerjisi yüksek, hiç bitmiyor” klişesine pek yüz vermem... Nükhet Duru’yu dinleyince “tam da bu” dedim.

Türk sanat müziğinin insanı kıpırdatan nadide eserleri var ya... Nükhet Duru bunlardan çok güzel “potpuri” yapıyor.

Ahmet Hakan - Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder